Matleena, Savisuti, Tia ja  Risuliisa ovat muistaneet minua tällaisella huomionosoituksella.  Kiitos

1702426.jpg


Se ilahduttaa minua,  mielelläni jakaisin näitä eteenkin päin, olisi monta, joille sen haluan antaa, mutta en millään ehdi nyt etsiä blogien linkkejä, olen siinä vielä niin kömpelökin.
Joten kaikille lukijoille ja ihanien suosikkiblogieni kirjoittajille pikkulinnun laulua ja auringonpaistetta, iloitaan tästä päivästä.

Meillä on erilainen viikko. Pikkumies lähti eilen viikon lomalle. Ihanaa kun lomaperhe löytyi, yli vuoden olen itse järjestellyt miten milloinkin  näitä lomia, jotka on lomaa puolin ja toisin.
Amanda ja Pikkumatami  touhuavat nukenvaatteita tehden. Pienille "mäkkäribarbeille"  Sakset ja kangasta, ei edes neulaa vielä tarvita.
1712003.jpg

Amandanäiti ja Ellu tulivat lapsia  katsomaan muutamaksi vapaapäiväkseen (=Amanda ja Debi)  Murkku nukkuu ja maalailee neliömetrin verran  ulkorakennusten seinää päivässä :-)

Ja minä pakkaan nyt rinkkani ja lähden pariksi päiväksi ongelle Pohjois-Karjalaan.

catariina