Blogini esittelyssä on mukana  lause: " Kaiken keskellä kysyn  kuka minä olen? " Nyt on blogia tullut kirjoiteltua reilut kaksi vuotta. Eka vuoden laskuri n.60000 käyntiä hävisi, mutta uusi laskuri näyttää pian kuusinumeroista lukua.
Enkä minä kai vieläkään ole löytänyt vastausta kysymykseeni kuka minä olen.

Olin kauan sitten eräällä yrittäjäkurssilla, jossa intoa ja aktivoimista täynnä oleva superkonsulentti yritti auttaa meitä, ei niin innokkaita kurssilaisia löytämään oman sisäisen luovuutemme ja pienen yrittäjän riskiotto kykyineen.
Hän käytti leikkiä, jossa piti kertoa mikä lintu koen olevani.

Sepäs olikin vaikeaa. Näin pohdin asiaa päiväkirjassani marraskuussa 1994
 
" Metsän sinitiainen jäi rantametsäänsä katsomaan miten suuret ja vahvat lentävät voimaa uhkuvin siivin valloittamaan maailmaa. Hän miettii kotimetsänsä pienuutta, metsän, joka ennen on ollut niin hyvä ja turvallinen, nyt se tuntuu ahdistavalta, hänkin haluaisi kokeilla siipiään, lentää kauas korkeuksiin, kokea sen kaipuun täyttymyksen, jota hän nyt voi vain aavistaa.
Tumma piste häviää vähitellen taivaan kaukaisuuteen, sinitiainen katsoo sitä  kunnes jäljellä on vain taivas ja rantaviiva kaukaisuudessa. Hiljaa hän laulaa kiitoksen korkeuksiin, kiitoksen elämästä,- ystävyydestä.
Hänellä on sydämessään aarteita:  sanoja, sanottuja ja sanomattomia, tunteita, voimakkaasti koettuja ja kaivattuja kokemattomia.
Sinitiainen ei koskaan ole kuin ennen, hän on saanut sydämeensä uuden laulun."

Tuosta alkoi paljon. Muutos.

Siispä nyt  onkin  suuri  SADANTONNIN  arvonta .  Arvonta  on kaikille linnuille.  Eli kerropa tähän postaukseen kommentoiden  sunnuntai-iltaan mennessä  Mikä lintu sinä olet  kerro  ajatuksesi jos haluat  mutta tärkeintä on, että perustelet asian itsellesi.

Palkitsen hyvän pohdinnan  ja lisäksi kaikki osallistuu  arvontaan--lankaahan siinä vaan useana palkintona jakelen  -Angorillaa

catariina