Lähes pimeässä  hetki sitten vielä uitin lankoja padassa, sain kuin sainkin  aikaan juuri sen  oliivinvihreän eri sävyineen, josta olin haaveillut, taskulampun valossa ei se ihan näkynyt, mutta kun toin  langat saunalle kuivumaan niin olin hyvin tyytyväinen. Liukuvärjättyä huivilankaa olen värjäillyt messuja varten myyntiin sinivihreää, erilaisia ruskeita ja tuo oliivi.

Huomenna torstaina sitten taas pakataan  vaunu ja messutavarat sinne,  kolme lasta lähtee  samaa matkaa sukulaisiin viikonlopuksi, joten eletään  ukon kanssa asuntovaunussa kaksin Rastilan leirintäalueella. Tulee  halvemmaksi kuin hotellireissu Helsingissä.  Tavarat kulkee vaunussa paremmin kuin peräkärryssä.

En ole ennen ollut näillä Wanhan Sataman kädentaitomessuilla, samassa paikassa kylläkin usita kertoja Naisten joulumessuilla. Mutta kokeillaan nyt millaista siellä on.

Jos joku blogini lukija messuille  tulee, niin  minut saa kyllä tunnistaa :-) saatanpa jaella pikku lahjuksenkin.

Huomaatte varmaan, että matkakuumetta ja messustressiä on, aina jännitän syksyn ensimmäistä myyntitapahtumaa. Sitten se alkaa taas sujua omalla  vauhdillaan.

Joskus mietin mitenkä paljon rikkautta käsityöt ovat aina elämääni tuoneet,  aina olen  jotakin tehnyt ja nyt vasta aikuisena  olen löytänyt myös luovuuden ja uskallan sitä toteuttaa. Messuilla saa sitten palautteen työstään.

Palaan  kirjoittelemaan ehkä vasta ensiviikolla, jos  leirintäalueella ei nettiyhteys  toimi.

catarina